Vragen

Meest gestelde vragen:

 

Verblijf:

Zijn huisdieren toegestaan?

  • Nee, helaas mogen huisdieren niet mee in verband met hygiëne en allergieën.

 

Is het mogelijk om met een kleine baby langs te komen?

  • Het is mogelijk, alleen hebben wij op dit moment geen kleine bedjes etc. Dit mag je natuurlijk allemaal zelf meenemen. Er zal dan geen extra kosten gerekend worden tot de leeftijd van twee jaar.

 

Overnacht ik bij jullie thuis?

  • Nee het is een vrijstaand pand naast ons woonhuis. Er zijn vier kamers boven en beneden een ontbijtzaal.

 

Kunnen we de fietsen veilig wegzetten?

  • We hebben voor de B&B een oprit waar de fietsen kunnen staan. Dit is onder de overkapping en dan kun je achter de geparkeerde auto’s je fiets veilig parkeren.

 

Waar kan ik de auto parkeren?

  • Je kunt gratis en veilig je auto parkeren op de oprit onder het afdak van de Bed & Breakfast.

 

Is het centrum op loopafstand?

  • Ja, er zijn aan het einde van de straat wat winkels en restaurantjes. En een stukje verderop, op de afstand van ongeveer tien minuten lopen heb je nog een plein met andere winkels en afhaalrestaurants.

 

Vanaf hoe laat / tot hoe laat is het in/uitchecken?

  • Je kan uitchecken tot 11.00 uur ’s ochtends.
  • Je kan inchecken vanaf 14.30 uur ’s middags.

 

Zijn er handdoeken aanwezig?

  • Ja zeker! We hebben gastendoekjes, kleine handdoeken, grote handdoeken en een badmat.

 

Wat zijn de kosten voor het opladen van mijn elektrische auto?

  • Om uw elektrische auto op te laden betaalt u 15 euro per 6 uur. Dit is een gewone lader van 11kw.

 

Is er een lift?

  • Nee wij hebben alleen een trap.

 

Boeken:

Ik kan niet online betalen, kan ik nu niet boeken?

  • Zeker wel! U kan bellen naar 06-33772096 en dan zorg ik dat de boeking erin komt te staan. Dan kunt u bij ons gewoon pinnen of contant betalen.

 

Kan ik ook voor een nachtje boeken?

  • Ja, zeker kan dat. U kunt zo lang boeken als dat u zou willen.

 

Kan ik de reservering nog annuleren als ik al betaald en geboekt heb?

  • Mocht u verhinderd zijn willen we u natuurlijk helpen met het annuleren van de boeking. Neem het liefst zo snel mogelijk contact op met mij en dan zorg ik dat de boeking eruit wordt gehaald en dat u zo snel mogelijk uw geld terug krijgt. Dit kan tot twee dagen voor de boekingsdatum.

 

Ik heb per ongeluk voor de verkeerde datum geboekt, wat moet ik doen?

  • Neem zo snel mogelijk contact op met mij en dan zorg ik dat hij op de goede datum komt te staan. Dit kan uiterlijk tot twee dagen voor de boekingsdatum.

 

Moet je borg betalen?

  • Nee dat hoeft niet.

 

Ontbijt en keuken:

Wat kan ik verwachten van het ontbijt?

  • U kunt een zeer gevarieerd ontbijt verwachten met verschillende verse broodjes en verschillende soorten beleg. Natuurlijk is er ook wat lekkers zoets en fruit te vinden.

 

Is het ontbijt inbegrepen bij de prijs?

  • Ja! Het ontbijt zit bij de prijs, je hoeft dus niet extra te betalen. Wel kun je – als je wil – een extra luxe ontbijt boeken. Daar betaal je per persoon €9.99 extra voor en dan kun je een heel uitgebreid ontbijt verwachten met eventueel een thema als je bijvoorbeeld zoveel jaar samen bent of als er iemand jarig is.

 

Ik heb een allergie, en nu?

  • Geen probleem! Geef van te voren even door waar je allergisch voor bent en dan zorg ik dat er ook voor jou iets lekkers te vinden is bij het ontbijt!

 

Kan ik ook boeken zonder ontbijt?

  • Het ontbijt is inbegrepen bij de prijs. Dat kan ik er niet afhalen. U kunt er wel voor kiezen om gewoon ergens anders te ontbijten maar dan moet u het wel even van te voren aangeven.

 

Ik moet heel vroeg weg, kan er iets qua ontbijt geregeld worden?

  • Ja zeker kan dat! Als u even aangeeft hoe laat u weg moet en hoe laat u graag zou willen ontbijten, ga ik gewoon regelen dat dat goed komt!

 

Mag ik zelf de keuken gebruiken?

  • Nee helaas mag dit niet. De keuken zal alleen door mij gebruikt worden ’s ochtends.